top of page

Upisi, upisi, još malo pa.....

Upisi u radionice glume su u punom zamahu!!

Još samo par dana nam ostaje za prijem novih članova, pa onda s puno energije i mnogo ludih ideja uplovljavamo u novu školsku godinu! Najugodniji i najzabavniji način za provesti subotnje jutro je definitivno na satovima glume MOJE SCENE! Otvaramo vidike, potičemo maštu, gradimo samopouzdanje i razvijamo vještine korisne na sceni, u javnom nastupu i u mnogim svakodnevnim životnim situacijama.

Pa što ako nikad prije nisi glumio? U MOJOJ SCENI to nema veze.

MOJA SCENA je tvoj dramski studio, mjesto gdje se potiče tvoja kreativnost i prihvaćaju tvoje ideje. U MOJOJ SCENI pomoći ćemo ti da pronađeš svoj jedinstveni scenski izraz, isprobaš svoje ideje i izgradiš svoj umjetnički stil. MOJA SCENA je tvoja scena.

Upiši se još danas na www.mystageiac.com/signup

Radionice počinju 17.rujna!

Gluma za odrasle

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page